onsdag 17 juni 2009

Tuff tisdag

Rallyförare hem från tjänsteresan, snabbt byte till träningskläder, en macka i farten som för-middag och sedan en timme BodyCombat. Härligt! Har inte riktigt kommit in i det nya programmet så det finns mer att ge. Men kul är det!

Återhämtning och mellis i 30 minuter, sedan en timme lika härlig BodyPump. Mmmmmm!

I dag känns det i axlarna, det kan jag lova.....

I kväll hoppas jag hinna med både intervaller och core. Förutom handling, packning, tvättning, snacka med barnen som jag knappt träffat senaste veckan, plantera blommorna som jag köpte i dag (varför, jag frågar mig fortfarande varför) osv. Äsch, det får funka, träning får det blir på något sätt.

3 kommentarer:

Marica sa...

Nya Body Combat programmet är hur skönt som helst, men jag gillar verkligen inte tutti frutti låten , tycker inte att den passar in.

Marre sa...

Håller med! Tutti Fruttin har inget flyt och den känns bara löjlig mitt i allt det "hårda" på denna release.

Snorkkis sa...

Oj, blev ju andfådd bara av läsa där. Hoppas det blir lite vila och umgås under helgen! Ang. Lidingö program... fanns nåt i senaste Runners tidningen, men läste inte programmet så noggrant, så jag vet inte hur upplägget är.