måndag 15 juni 2009

Då var det bestämt!


Jag har länge gått och funderat på att göra en klassiker, hade kanske önskat en smygstart med tjejklassiker men kompisen tyckte att efter fyra maror borde vi ha fysik och psyk för att klara en hel. Planen är att vi börjar direkt efter Stockholm Marathon nästa år och då tar Vansbrosimmet som första etapp. Därefter Lidingöloppet, Vasaloppet och avslutar med det värsta - Vätternrundan. Shit, vad har jag gett mig in på! Detta om något bör väl ge mig motivation i alla fall!

3 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Vad kul! Om jag lyckas få ett fast jobb och stabil inkomst ska jag också göra en klassiker nsäta år! Det kostar ju tyvärr en hel del, så just nu finns inte möjligheten..

Marre sa...

Kostar både i pengar och i svett... Men du ska ju göra en elit-tid på marathon ju! ;-)

Anna (Orka mera) sa...

Grymt! Hade också velat men Vättern nästan-krockar ju med maran (två veckor är för tight för mig...) och maran vill jag inte missa för allt i världen. Klurigt det där!