måndag 29 juni 2009

Enda fördelen....

... med att inte ha sprungit ulta i helgen är att du kan ha sandaler med öppen tå på måndag.



Och den fördelen är så liten att jag gärna hade varit utan.

Träningen i dag består av ett konditionstest som jag ska göra efter lunch. Watch out! Måste erkänna att jag är lite nervös. Det är en hälsoprofil som jag ska göra på jobbet och som blivit inställt de tre senaste gångerna. Jag har inte en aning om vad det går ut på eller vad resultatet blir, vet bara att jag ska cykla och mäta puslen. Inget annat. Undrar om de kan se att jag druckit hundra frozen margaritas i helgen?

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Jag är fasktisk utbildad hälsoprofilbedömare och kan meddela att det inte är något jobbigt test du ska göra :) Trampa lite lagom på cykeln bara. lite svettig kanske du kan bli, men det är inga högre pulsnivåer du kommer upp i :) Lycka till!

Marre sa...

Tack för infon! Börjar bli nervös nu, bara 30 minuter kvar.....