söndag 21 juni 2009

Trevlig midsommar....

.... med regn, mat och trevligt sällskap.

Nu är midsommarn slut och vi har precis kommit hem från stugan igen. Hälften av alla saker jag packade ner är oanvända och med hem igen. Jag är helt oduglig på att packa! Mat t ex, det har jag tagit med för 100 personer eller nå't. Nåväl, vi får väl äta upp det i veckan i stället. Skönt att vara hemma!

På träningsfronten har det varit riktigt bra! På midsommardagen tog jag tag i gubben när gästerna åkte och vi drog iväg på en skön runda i solsken. 9,3 km knaprade vi ihop innan det blev Sundborn och en megaglass. I morse blev det också en kort runda med två griniga ungar på cykel, vi orkade bara lyssa på deras tjat i dryga fyra kilometer....

Nu tror jag bestämt det blir pizza och film! En jobbig vecka med stress, resor och massor av jobb väntar - det gäller att ladda upp!

Pass 1
Distans: 9,3 km lätt
Tid 1.01 (snabbt för att vara jag)
Känsla: Helt, helt underbart!

Pass 2
Distans: 4,3 km lätt
Tid: 27 minuter
Känsla: Hälften av energi gick åt till att skrika åt barnen, hälften åt att springa.....

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Jag är också sämst i världen på att packa! Har alltid med mig minst dubbelt så mycket som jag behöver.. bäst att vara på den säkra sidan liksom :)

lite träning är bättre än ingen träning! oxh du fick ju till ett jättebra pass!