torsdag 11 juni 2009

Premiären avklarad...

... för BodyCombat 40!

Jag var supernervös innan! Vet inte varför det är så varje gång. Jag har ju tränat, tragglat, lyssnat men inte haft tid att köra igenom hela programmet innan, inte på riktigt i alla fall. Men eftersom jag fick lite tid över på kvällssidan drog jag iväg på BodyPump innan för att lugna nerverna. Det var nog tur det, jag fick annat att tänka på och kunde lugna ner mig lite. Fegade dock ur på axellåten för att spara dem till combat. Bra gjort, Marre!
Passet drog igång, ganska många deltagare kanske på grund av det dåliga vädret. Carina körde låt 1 och 2, plötsligt var det min tur. Och jag hade ingen aning om hur låt 3 började. Det stod helt stilla. Som tur var hade Carina koll och kunde börja, då lossnade det. Körde också låtarna 4, 6, 7 och 8. Gick faktiskt helt OK! Det är svårt att få med deltagarna helt och ge det där lilla extra när man inte är 110 % säker på koreografin men jag var helt slut och helt svettig så något gjorde jag väl rätt...
Nu sitter jag i soffan, äter mellis och väntar på att mannen ska komma hem så att vi kan ta en kvällsfika ihop. Jag är tokhungrig hela tiden! Kanske ladda för att ta en morgonjogg i morgon bitti eftersom jag inte ska lämna några barn? Får sova på saken....

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Jag har faktiskt aldrig testat combat. även fast jag tidigare jobbade på ett gym som hade det på schemat :) Får ta mig iväg och köra nångång, det verkar rätt kul!

Marre sa...

Ja, testa! Det är superkul! Både svett och adrenalin sprutar ganska snabbt.... Perfekt för regniga dagar dessutom i stället för tråkiga löpband! ;-)