söndag 28 juni 2009

Men nurå!

Sitter och väntar och hoppas på att ultra-vännerna ska börja lämna sina rapporter om 12- och 6-timmarslöpningen i helgen. Men inget än. De ligger väl och sover kanske och försöker återhämta sig. Men jag är så NYFIKEN!

Själv återhämtar jag mig också, fast inte efter någon träning på det viset utan alldeles för många drinkar och sena kvällar i sällskap med gamla vänner i Lund. En mysig helg som i ett nafs flytta tillbaka oss alla till studenttiden i Linköping.

När vi landade på Arlanda, jag och mannen, beslutade vi oss för att det nog fick bli en kort runda i alla fall när vi väl kommit hem. Om inte annat så för att bli mer hungriga..... Det blev en ultrakort runda på 3 km runt sjön, det var alldeles för varmt för några stordåd.

Distans: 3 km lätt
Tid: 17.52
Känsla: varmt men annars bra

I morgon, ny vecka och dessutom sista arbetsveckan före semestern. Jihhaaaa!

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Jag väntar också med spänning! Vad håller de på med? varför håller de oss på halster? :)

Em Löfgren sa...

ja nu jäklans är det varmt och kuta ute! gäller att vätska sig ordentligt =)