måndag 22 juni 2009

Härliga tider!

Rallyföraren var framme igen på vägen hem från tjänsteresan i söder. Solen utanför bilfönstret lockade på mig, jag började utföra avancerade matematiska uträkningar som hade gjort Einstein avundsjuk. Allt gick ut på att lösa ekvationen

Backar + middag + BodyCombat = 3 timmar

där villkoret är

BodyCombat = start 19.00

Hmmmm, till slut fick jag ihop det med hjälp av en gullig man som fixade markservicen i dag. Också.

Mmmmm!

Nu är det Bygglov på TV med snyggingarna Mattias och Jonny. Först fröjd för själen, sedan ögonen.... Sluttjafsat, här kommer tråkiga fakta:

Distans: 3,4 km uppvärmning, 2,5 km backar (8 x ca 150 meter), 2 km nedvarvning
Tid: Totalt 51:30 miuter (inkl vila mellan backarna)
Känsla: Hade tänkt köra bara 6 backar, kändes bra så jag öste 2 till. Under nedvarvningen tog jag slut men det gjorde inget!

Efter byte av kläder, middag (stuvade makaroner och falukorv är helt klart underskattat) iväg på BodyCombat som jag teamade med Carina. Varmt, svettigt, kul!

Inga kommentarer: