måndag 15 juni 2009

Program för Lidingöloppet?

Varför är det så svårt att hitta ett vettigt upplägg inför Lidingö? Jag älskar Mäster Szalkais program inför maran så att kan jag lämna hjärnan när jag snörar på skorna. Skulle ju vara bra med ett liknande upplägg också för lidingöbackarna. Men jag kanske kan sno halvmaraträningen inför Stockholm Halvmarathon 12/9 och sedan lägga på några pass till på slutet. Frågan är då om jag ska gå på 1.45 eller på 2 timmar. Hmmmm. Tänk vilka svåra val! Jag som nyss hade ett toksvårt val - röd eller gul marmelad på kvällsmackan. Det blev röd. Och det får starta med 2 timmar. Mrs Komfortzonen - det är jag det!

2 kommentarer:

Sanna sa...

Hittade ett upplägg i det senaste nurmet av Runner som jag kör efter och som verkar vettigt

Marre sa...

Perfekt! Såg det nu och det verkar ju bra. Full fart framåt!