måndag 22 juni 2009

Sammanfattning midsommarveckan

Vilket jädra skitväder! Så typiskt svensk midsommar. Men som tur var dök solen upp lite under lördag och söndag i alla fall. Och nu när måndagen är här hade jag en härlig biltur på 20 mil till södern för jobb. Typiskt bara att de lovar tokbra väder hela vecka bara för att jag ska tokjobba och inte har tid att njuta.... Nåväl, snart är det semester!

Sammanfatting av veckan (jag hoppar över antalet glas vin och nubbar):
Löpning: 5 pass, totalt 33,5 km HÄRLIGT!
BodyPump: 1 gång
BodyCombat: 1 gång (+ lite smygträning)
Core: 1 gång
Känsla: Bra vecka med bra träning!

Kommade vecka blir lugn på träningsfronten, jobb och en helg hos kompisar prioriteras. Men nästa vecka ändå ska jag hinna mer några fler pass innan semestern. Nu har jag bara 9 arbetsdagar kvar!

Inga kommentarer: