måndag 30 september 2013

Höjden av trötthet

Min coach skrev ett härligt inlägg i helgen om minnen och framtid. Det får det här med att trötta ut sig fullständigt (ni vet den där genen som jag saknar) att få nya dimensioner. Andreas gjorde en superklassiker där han först åkte Vasaloppet (fast på rullskidor, tiden 3:58), simmade Vansbrosimmet (36 min), cyklade Vätternrundan (7:07) och sist sprang Lidingöloppet (2:39). Mellan orterna åkte han helikopter, allt för att komma under 20 timmar totalt vilket han lyckades med. Bild nedan från Andreas blogg när han blir intervjuad av SVT samtidigt som han dricker avslagen Pommac och äter Kinapuffar.
Superklassikern
Och nu till själva citatet:
Intervjun med SVT fick bli sittandes i gräset. Den oklippta versionen av intervjun visar hur min hjärnkapacitet inte riktigt hängde med. Varje fråga följdes av en 30 sek lång tystnad. Först var jag tvungen att fundera ut vem jag var, sedan vem reportern var och sist vad reportern snackade om.

Inga kommentarer: