tisdag 26 maj 2009

Skit-fot

Vad hände? Kände av fotleden på måndag morgon, kändes mer som benhinnorna krånglade. Tränade på under kvällen med både BodyPump och BodyCombat, kände dock av det lite under BodyCombat-passet men inte så farligt. Tog det lugnare än vanligt och föröskte undvika hopp. Men i går kväll började det att värka ordentligt. Inte bra. I natt har jag vaknat några av värk och i morse hade jag svårt att gå. Hoppas att det bara är morgonstelhet och inget annat. Hoppas, hoppas. Känns bara när jag böjer foten, precis mitt uppe på fotleden. Det är inte svullet och det syns inte överhuvudtaget. Bara ont. Grrrrrr.

2 kommentarer:

Snorkkis sa...

Nej - hoppas att det blivit bättre under dagen! Inge kul om foten gär ont!

Marre sa...

Fortfarande dåligt, tyvärr. Men nu vilar jag stenhårt och hoppas på bättring. Suck.