fredag 29 maj 2009

Nu är det bara att vänta....

..... på domen. Själva passet gick OK. Det är klart att det känns lite stelt och ovant att springa igen. Jag har ju trots allt inte sprungit på en hel vecka. Jag tog det lugnt, kroppen kändes lite "trött" men det var inte jobbigt på något sätt. Å andra sidan sprang jag bara 2,5 km och det i en "lätt" runda. Men ändå! Nu ska jag vänta och se på resultatet. Mannen fick noggrant inspektera foten innan och får sedan ge sitt utlåtande i kväll och i morgon bitti. Troligtvis kommer jag inte att kunna bestämma mig förrän precis innan start hur jag gör. Från och med nu laddar jag som om jag skulle springa. Det är ju jobbigt att heja på också så även det kräver uppladdning.....

Distans: 2,5 km lätt
Tid: 15:30 minuter
Känsla: Lätt, skönt, kände efter hela tiden

Nu väntar den lokala "cityfesten", karuseller - here we come!

Inga kommentarer: