torsdag 14 maj 2009

Ingen träning - bara nojjande

Hoppade över BodyCombat-träningen i går morse då jag kände mig sliten och "konstig" i kroppen. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men det känns underligt i bröstet och halsen. Inte ont men konstigt. Svettas ena stunden, fryser andra men ingen feber. Är det nerverna eller är det på riktigt? Vet inte. Men det är dumt att chansa och köra på för hårt. Då vilar jag hellre.

Frågan är bara hur jag gör i dag? Träning eller inte? Absolut inte planerade passet på 8 km med snabb distans, eventuellt ett kortare pass på 4 km för at hålla igång benen. Well, well, får se hur det känns i eftermiddag. Annars packar jag bara och tar det lugnt och drar iväg till Göteborg i morgon förmiddag. Jag får väl heja på de andra annars! Men det vill jag ju förstås inte….

I går kom startbeviset till Stockholm Marathon……

Inga kommentarer: