tisdag 10 mars 2009

Gårdagens pass

Just ja, höll på att missa att jag körde järnet i går också! Det blev först BodyPump och sedan BodyCombat.

BodyPump i känslan - summeringen var att jag höjde i benlåten, bröst (6 kg), ryggen behöll jag höjningen sedan förra veckan, biceps körde jag på 5 kg, sedan "vanliga" vikter. Riktigt skönt pass och jag måste erkänna att jag kikade extra på armarna i spegeln i dag då jag hade linne på mig och faktiskt börjar det arta sig med muskulaturen! ;-)

BodyCombat, sista gången med 38. Carina började med låt 1 - 3, sedan tog jag över taktpinnen i låtarna 4 - 8. Jag körde stenhårt och fokuserade verkligen på intensitet! Efter låt 7 var jag redo att lägga mig ner och självdö.... Då var det bara att bita ihop och köra en låt till. Det gick!

När jag kom hem var jag helt slut, darrig och energilös. Det hjälpte inte att trycka i sig mat utan jag fick faktiskt gå och lägga mig. Känner fortfarande nu, dagen efter, mig lite hängig så nu blir det bra att bara vila fram till i morgon bitti då jag kör 5 lätta kilometrar på hotellets gym.

Inga kommentarer: