torsdag 12 mars 2009

1 - 0 till BodyCombat

OK, jag ger mig. Det blev 1- 0 till BodyCombat i dag. Fast som en liten kompromiss körde jag mycket lugnt och stannade INTE kvar för att gå på BodyPump också. Duktiga Marre. Det var tur att det kom några andra instruktörer också så fick vi oss ett genrep inför söndag. Mina låtar gick så där, låt 1 har jag koll på men sjuan, hallå? Måset försöka skärpa till mig.

Nu laddar jag i soffan med nya ToppHälsa, vindruvor, apelsin och bloggläsande. Laddandet är för att köra ett långpass på gymmet i morgon bitti. Som vanligt lite läskigt, speciellt när det blir direkt på morgonen. Och nu med stressmomentet att någon kan ha hunnit till bandet innan mig eller för att någon kanske blir arg för att jag upptar bandet närmare två timmar. Och på gymmet finns det starka typer. Läskigt. ;-)

Inga kommentarer: