onsdag 31 augusti 2011

Fart och fläkt

Konferens utanför Uppsala, mitt ute i ingenstans tornar sig äppel- och päronparken upp. Så vackert. Började dag två med en morgonjogg i den här idyllen bland overkligt stora herrgårdad och håriga kor.Efter en hel dags möten skulle vi ut på äventyr. En karta, ett gäng frågor, en ribb-boat och en förare till denna. Strategigenomgång och iväg. Det gick fort, riktigt fort. 600 hästkrafter, maxfart på över 100 km/h, tur att sjön var lugn annars hade jag varit långt ifrån lugn. Cool grej trots att kombinationen vatten, båt och fart inte riktigt är min grej. Snygg var jag också.Senare i dag åker jag hem och hoppas hinna med en kort löprunda för att rensa huvudet. Laddar också för Super Saturday på lördag, jihaaa!

1 kommentar:

Malin Olsson sa...

Overkligt stora håriga kor...!? Tur du får åka hem idag, verkar vara ett läskigt ställe!