tisdag 23 augusti 2011

Saker att se fram emot

Snart i varje löpartokig prenumerants brevlåda, "min" Annelie. Och en massa annat roligt förstås.Till helgen (helg 1), kräftskiva. Eventuellt x 2 om ork finns. Nästa lördag (helg 2), SuperSaturday. Årets händelse för Les Mills-nördar. Fullt nu och det ryktas att det finns FEM guldbiljetter gömda någonstans i lokalerna. Varje guldbiljett berättigar till en GRATIS grundutbildning. Här ska letas!Helgen därefter (helg 3)- multisporttävling. Visst ser det kul ut att gå i mål i dränkta, sura Asics, utan sport-BH för den simmade jag i tidigare under dagen, skrubbsår på knäna eftersom jag fick slänga mig i en nerförsbacke då bromsarna slutat fungera på cykeln. Det är livet det! Helgen efter (helg 4), vilohelg (eller jag erkänner, partaj igen).

Och sen helgen vi alla längtar efter (helg 5) - Lidingöloppshelgen! Jihaaaa!Vilket kanske också innebär en medalj som jag längtat efter. Ser nu att det finns flera medaljer beroende på hur många Klassiker man genomfört. Nej Marre, inga galna idéer nu.Vad kommer sen, om inte helg 6. Den innebär flytt av husvagn till Tandådalen för en massa skidåkning i vinter och kanske MTB-åkande innan vintern kommer. Lycka!
Pust, fullsmetat i kalendern alltså, big time. Kanske skulle jag ta och vila en smula i oktober. Ja, kanske det.

1 kommentar:

Sofie RW sa...

Vilket program! Kommer att bli en härlig sensommar!