torsdag 10 oktober 2013

Bäst i dag

1. Att på dotterns blogg läsa:
"Allt är för bra nu, allt är bra nu. Har bott här i mer än två månader, och jag kan redan säga att jag ångrar inte en sekund att jag att jag flyttat hit. Det är det bästa valet och den bästa utmaning, men samtidigt belöning jag gett mig själv. För jag förtjänar verkligen det här, det gör jag."
Åh detta underbara, smarta, välskrivande barn som JAG fostrat. Det killas i hjärtat och tåras i ögat. Kärlek.
Superwoman.
2. Att vi i dag ska köra Superman på Fröken Simfenas kurs. Jag är en hejare på just Superman!

3. Att jag får göra ett inhopp på en kettlebells-klass bara så där. Njutning!

4. Att jag planerar för ett roligt och skönt fredagsmys i morgon bitti. Med boxhandskarna på.

5. Att jag har en god pastagratäng i matlådan och bara två möten kvar innan det är lunch.

Inga kommentarer: