onsdag 13 januari 2010

Trista känningar

Kände redan i går kväll att något var knasigt. Svårt att sova, vred och vände på mig. Ont i nacken, olustkänslor. I morse klev jag ändå upp och skulle köra 5 km på bandet, det gick inte alls. Jag var helt slut efter 4 km och då hade jag gått långa sträckor. I går gick 5 km lätt på 33 minuter, i dag tog det 30 minuter att lunka 4 km. Svettades sjukt mycket, kändes mig yr, ingen idé att plåga sig i en kilometer till utan jag valde en god frukostbuffé i stället. När jag var på jobbet kändes det också konstigt, jobbigt. Väl hemma fick jag stryka skidåkningen eftersom det återigen är - 15 grader, lika bra det eftersom jag nu känner mig "stickig" i halsen och i bröstet. Ont också i nacken och axlarna. Neeeeej, jag kan ju inte bli sjuk nu! Vilar, dricker te och hoppas att det släpper till i morgon.

Ett pass avklarat i år i alla fall!

Distans: 4 km lätt (som var svår)
Tid: 30 minuter
Känsla: Om alla pass var så här skulle jag ALDRIG vara en löpare

1 kommentar:

Anna sa...

Oj gå inte och bli nu! Se till att krya på dig och vana pigg imorgon. Man gör skitpass ibland och när det känns så som det gjorde för dig idag är det bara att inse att kroppen är fantastisk som säger ifrån när den inte vill eller mår bra.