tisdag 19 januari 2010

Julafton i januari?

I går var en sådan superbra dag. Känner som Sofy att allt bara är så himla bra att man måste skratta. Efter härlig lunchträning (herregud hur jag ser ut på det där fotot, hur kunde jag lägga ut det på bloggen?), bra eftermiddagsjobb och taxiverksamhet kom jag hem till det här berget. Det är inte klokt! Värsta julafton! Tyvärr hann jag inte ens snegla på det eftersom jag skulle köra BodyPump. Och attans vad bra det gick, var grymt stark, kunde höja tillbaka till de vikter jag hade innan jag började känna mig sjuk. Tjohoooo!

Tadaaaaa! I paket nummer 1 dolde sig detta:
En prenumerationspresent från Topp Hälsa som jag glömt att jag skulle få. Perfekt med god, väldoftande duschcreme och body butter, som behövs som mest nu.

I paket nummer 2:
Min vinst från Spark i Bakens julkalender (där jag missat att skicka in min adress och paketet därför var försenat). Nivea-produkter för hår, ansikte, hud - ja allt!

I paket nummer 3:
Ännu mer från samma julkalendervinst, vad grejer! Behöver minst en kväll för att gå igenom allt detta. Och vad snygg jag kommer att bli....

Och sedan H&M där det beställts lite sommarkläder till barnen och två bikinis till mamsen. Åh vad jag längtar! Har dock inte provat bikini-delarna ännu, sååååå bra självförtroende har jag inte i dag... ;-)

I dag är det lunchträning med kompisen - skidåkning står på schemat. Tyvärr är vädret halvbra i dag, det är kallt, det blåser, det snöar "spigg" men det får gå ändå! Vilken lyx att kunna träna på lunchen två dagar i rad!

1 kommentar:

Snorkkis sa...

Vad kul med presenter sådär bara! Mera sånt. Och det var du värd efter en så väl-genomförd dag!