tisdag 12 januari 2010

Jihaaa vilket BodyCombat-pass vi körde på kvällskvisten! En riktig genomkörare och i stort sett alla låtar sitter nu. Härligt. Nu återstår bara viktiga beslut såsom vilken klädsel vi ska ha och sånt....I morse var jag trött som en... jag vet inte vad. Sov lite halvdåligt från tre och framåt men jisses vad hårt jag sov när klockan ringde kvart i sex. Helt klubbad! Fattade inte vad det var som lät brevid mig. Suck. Klev ändå upp, på med kläderna och iväg till badhuset. Kände mig rejält stressad då jag skulle hinna packa inför tjänsteresan, lämna barnen OCH hinna iväg tidigt för tjänsteresa. Hela passet stressades fram fast å andra sidan var det ganska bra för då ansträngde jag mig för att simma snabbt i alla fall. 44 längder blev det (á 25 meter). Nu måste jag börja få till lite längre pass men jag vet inte hur det ska gå till när jag samtidigt måste vara hemma i tid för att skjutsa barnen. Det tål att tänkas på.
I kväll laddar jag för ett kort pass på löpbandet på världens bästa hotell, eventuellt rycker jag och drar i några hantlar också. Vi får se. Känner mig väldigt trött, seg och orkeslös just nu. Hoppas det går över snart...

Nu har mannen äntligen köpt skidor (hoppas jag, planen är att han ska hämta dem i kväll) så nu kan jag äntligen få sällskap av min älskling i spåret, jihaaaa! Det får bli längdskidor i mörkret i morgon kväll. Mysigt!

Inga kommentarer: