torsdag 27 januari 2011

Best day ever

I går, då hade jag en riktigt peak! Här kommer listan över jippiiieee-saker i går:

1. Pigg när klockan ringde, när hände det senast?

2. Läkarbesök - hälsenan OK, en annan sena irriterad (=Diklofenak och Zon några dagar) men framför allt en riktigt undersökning av den trilskande ryggen. Doktorn tror INTE på diskbråck eller skador på ligament. Fick göra en massa rörelser, prover togs (för någon mysko sjukdom som innebär att ryggen stelnar till mer och mer för varje år) och JA, fick remiss till röntgen! Är så glad! Men som sagt, läkaren var inne på samma spår som kiropraktorn, dvs att det är muskulärt. Mer stretchning och mer core-träning helt enkelt. Enkelt och enkelt....

3. Jag blev godkänd och licensierad på Functional Moves! Äntligen! Fick också bra feedback och saker att tänka på. Hurra!

4. Världens roligaste FM-pass på kvällen - massor med nya, glada, härliga människor som vill bli FM-frälsta! Hoppas vi inte skrämde iväg alla för svettigt, det var det verkligen i går....

5. Spinning efter FM och jag vågade lägga på, vågade utmana mig själv, vågade dra på mig mjölksyra big time. Ahhhh, vilken känsla!

Svårt att toppa en sådan dag! I dag skiner solen, jag är klok och väljer bort skidåkning (tror jag). Laddar inför resan till Stockholm i morgon, Nike-convent! Känner på mig att det kommer att bli en helt underbar helg.

1 kommentar:

Carina sa...

Grattis till licensen!
Och ha så trevligt i helgen på nike-conventet!