måndag 3 maj 2010

Platt mage på 6 veckor...

.... jo jag tackar jag.

Lunchlöpning blev det i dag, inte så planerat men bra ändå. Sprang mest bara omkring utan att ha någon bra rutt, var så trött på alla vanliga rundor. Det blev till slut 7 km i alla fall. Benen var en aningens sega men jag bestämde mig för att pannbenet skulle byggas i dag, inga stopp utan om det var jobbigt skulle jag bara sänka tempot (hur det ska gå till när jag springer snigelsakta).

Distans: 7 km lätt
Tid: 44:55 (roligt va?)
Känsla: Lite sirap men utan stopp och mycket nöjd.

Sen stannade jag och köpte Aftonbladets bilaga och ska ikväll läsa om hur man får platt mage på 6 veckor. Det vore grejer det! ;-) Det finns även test på årets bästa löparskor och hur man ökar sin sexlust. Jag återkommer med rapport (även om jag litar mer på Runners World gällande skor men däremot inte gällande sexliv).

1 kommentar:

Snorkkis sa...

Haha, du kommer ju att veta allt du behöver veta när kvällen är slut. På med springskorna och du ska se att det blir livat...