fredag 28 maj 2010

A la carte

Här på Hotell Tylösand har de ett bra koncept på torsdag eftermiddag/kväll, det är som en a la carte meny där man kan välja sina pass och sätta ihop till en egen meny. Jag valde att börja med en egen rätt - löpning 30 minuter på gymmets löpband. Vilken utsikt va? Hade också koll på två tappra surfare i det kalla vattnet.

Menyn fortsatte med 30 minuter Upper BodyPump, dvs uppvärmning, bröst, rygg, triceps och biceps. Valde länge mellan step och spinning men spinningen vann. En fartfylld, högpuls spinning som orsakade floder av svett hos mig. Översvämnning.

Hade också kunnat fortsätta med 30 minuter core men min tidtabell höll inte riktigt för det. Synd.

Nöjd och glad kunde jag sedan tillbringa kvällen med god mat och kollegor.

I dag är jag på väg hem. Laddar för att kanske springa en sväng. Vi får väl se.

Distans: 4.6 km löpband
Tid: 30 minuter
Känsla: Extremt lätta steg, ökade hela tiden farten och det fanns inget stopp!

Inga kommentarer: