fredag 2 oktober 2009

Första simtaget mot Vansbro...

.... nu är resan officiellt startad!

I morse, väldigt tidigt, ringde klockan. Jag hade återigen skaffat mig en date. Den här gången klcokan 06.00 på morgonen och vid badhuset. Dessvärre hade jag förträngt detta faktum i går kväll så i morse när klockan ringde blev jag förvånad och sur på mig själv att jag inte ens packat väskan.... Nåväl, jag kom i tid till min Klassiker-kompis som såg förvånansvärt pigg ut. Vi tog oss igenom 1 km bröstsim med världens sämsta teknik, fullt med vatten i ögonen, öronen och näsan men vi klarade det! 30 minuter fick vi hålla på, men då tog vi det ganska lugnt, dock utan pauser. Jag är alldeles förundrad över att det gick så bra.

Morgonen avslutades med frukost tillsammans. Vilken start! Men nu håller jag på att somna vid tangentbordet. Zzzzzzzzz.

Fredag är det också! Inte så mycket träning inplanerad. Funderar på om det ska bli spinning i kväll, hmmmm. Och i morgon kan det bli ett kort löppass. På söndag kan det bli MultiSportträning. Hmmmmm. Kanske blir lite smått och gott i alla fall! Och i morgon kväll är det fest med kollegorna från gymmet, det är alltid kul!

Inga kommentarer: