torsdag 13 augusti 2009

Spinning för första gången på länge


Spinning och jag är inte riktigt kompisar. Jag drar mig alltid för att gå, sitter på cykeln och funderar över vad jag gör där egentligen. Tror att det beror på att jag inte riktigt fått in snitsen och inte riktigt tar ut mig heller. I går gjorde jag dock ett tappert försök igen, faktiskt kändes det ganska bra. Men jag fegar nog fortfarande....

Efter spinningen fick magen och ryggen sig en omgång på coren. Det var så skönt att få ta ut sig ordentligt!

I kväll laddar jag för femhundringar, det ser jag alltid fram emot med skräckblandad förtjusning. Gillar ju att hålla mig i komfortzonen så att springa fort är läskigt..... Efter middagen drar jag iväg på BodyCombat. En bra dag!

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Men cykling som är så kul! Det perfekta komplementet till löpning :) Fast all är vi ju olika såklart. Ge det en chans och testa några gånger. Kanske kommer du gilla det, kanske inte. Om inte finns det ju massvis med andra komplement som passar dig bättre. Det viktigaste är ju att man har kul!

Marre sa...

Ja, du har rätt Andréa, jag måste ge det en ärlig chans. Ska bli min utmaning i höst.... ;-)