söndag 9 augusti 2009

Madonna-feber

Det blev en morgonjogg i fredags innan tåget mot Göteborg drog iväg. En härlig sådan måste jag säga! Kanske gick fötterna lite snabbare än vanligt då jag hade förväntningar och pirr i hela mig. Fredagen avslutades med en öl och bio - Sommaren med Göran - se den, ruskigt bra!

På lördag stod shopping på schemat, jag skulle hitta en klänning till bröllopet jag ska på nästa helg. Jag lyckades och detta firades givetvis med en öl eller två..... Lång ifrån svettiga intervallpass alltså. Men jag shoppade också halvlånga Craft-tights och en Craft-löparjacka för halva priset. Lycka! Kvällen avnöjts på Avenyn tillsammans med en massa andra människor.

I dag är det söndag, jag är lätt bakis och om möjligt ännu mer förväntansfull inför kvällens konsert trots att recensionerna talar om en ojämn och något tråkig Madonna. Men jag har lyckats övertala kompisen om att vi ska dra iväg på en kort löprunda för att ladda. Med Madonna i lurarna förstås!

Inga kommentarer: