tisdag 25 augusti 2009

Höstdeppig

Vet inte vad det tagit åt mig. Det mesta känns deppigt och trist trots att det inte borde göra det. Träningen gör jag allt för att slippa. Fick gå hem tidigare från jobbet i går för jag inte mådde bra. Det blev definitvt ingen BodyCombat. I morse orkade jag inte kliva ur sängen och huvudet bultade efter dålig sömn. Jag är inte sjuk, inte på riktigt i alla fall med feber och sånt. Men bara trött och..... ja, ledsen är nog rätt ord. Ingen inspiration att jobba fast jag har tusen viktiga och roliga saker att ta tag i. Ingen riktig glädje med träning, inte ens BodyCombat som brukar vara en riktig favorit!

Jag måste vända trenden helt enkelt! Jag SKA vända trenden! Hur? I dag skiner solen, jag skippar intervallträningen som står på schemat och låter benen bestämma hur långt och vart jag springer. En kort sväng blir det. Kanske ska jag gå på BodyPump med en av mina favoritinstruktörer i kväll trots att jag själv ska köra pump i morgon, bara för att få inspiration och glädje? Kanske ska jag stryka veckans långpass och låta kroppen vila? Kanske ska jag göra något kul till helgen, kanske bara maken och jag som faktiskt firar 3 år som gifta i dag (kom jag på i denna stund)? Låter det som en bra plan tycker ni? Känner ni igen er? Tips?

Inga kommentarer: