torsdag 6 augusti 2009

Solen skiner!

Vad underbart det är att bara ligga och slappa på en filt, sippa på kaffe, se barnen plaska omkring och bara njuta. Det är semester! Bäst att njuta ordentligt för på tisdag är det jobb igen...

I går var jag helt slut efter besök hos frisören och strandslappande (tänk att det ska vara så ansträngande) så backträningen ströks snabbt. Hann dock med en kort runda med mannen och sedan den utlovade core-träningen. Inte många som ville träna i värmen men det var ändå skönt att få göra lite plankan och annat. För att locka med några tjejkompisar på träningen, utlovade jag vin på altanen efter passet. Vilken succé! Det blev en sen kväll/natt med alldeles för mycket vin men trevligt hade vi. Ända in på småtimmarna....

I dag skulle då backpasset äntligen bli av men jag tvivlar..... Laddar för att köra BodyCombat i stället och packa inför förestående tripp till Göteborg. Härligt!

Distans: 5 km lätt
Tid: 29 minuter
Känsla: Mesade i början pga värme och att middagen inte sjunkit ner. Mot slutet gick det något bättre.

3 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Det är helt underbart! Kan inte fatta att jag lyckades pricka in en ledig dag en dag som denna!

Anna sa...

Gud trevligt med vin in på småtimmarna, I LIKE!

Marre sa...

Jaaaa, jag njuter fortfarande genom att läsa träniíngsbloggar på altanen. Dock utan vin i dag.... ;-)