måndag 17 augusti 2009

Måndag morgon

Tänk att måndagarna duggar så tätt nuförtiden. Annat var det förr.... Tecken nr 1 på att jag börjar bli gammal.

Helgen har varit helt underbar! Tyvärr måste jag säga att jag fortfarande i dag känner av sviterna efter bröllopets alkoholintag. Tecken nr 2 (se ovan). Bröllopet var hur som helst helt underbart! En vacker kyrka, ett vackert par, en härlig präst, rolig fest, roliga människor. Det blev mycket dansande också - en DJ var inhyrd som körde gamla godingar från 80-talet. Tecken nr 3.

På söndag hade jag planerat in en vilodag från träningen, tur det. Däremot var det städdag på gymmet hela eftermiddagen, det hela avslutades med en boule-turnering. Tecken nr 4. Hade det varit för några år sedan hade tävlingen varit en ölhävartävling.....

I dag början skolan igen, skönt med rutiner igen! I dag startar också höstschemat på gymmet, för min del innebär det BodyCombat på måndagar och BodyPump på onsdagar. Och fokus på Lidingöloppet förstås. Det börjar dra ihop sig....

Min Less Fluff har gått mindre bra under helgen, i morse var vågen inte vänlig mot mig. Jag hoppas jag tappar lite till i morgon som är min officiella vägningsdag.

Hoppas ni får en trevlig vecka!

Inga kommentarer: