torsdag 20 augusti 2009

Marathon avklarat


Ja, den här dagen blev nästan som ett marathon. Den började med lunchlöpning och följdes av en timme pump. Efter pumpen stod BodyCombat på schemat och jag blev så sugen att hänga på mina kollegor. Dessutom visste jag att tvättkorgen ropade på mig därhemma så valet blev enkelt. BodyCombat - men jag lovade mig själv att ta det lugnt. Pyttsan. Med två energiknippen där framme och salen full med deltagare så kom jag på mig själv att ge järnet....

I ett svagt ögonblick hade jag också lovat instruktören för Core att titta på hennes nya pass. Hur kul är det att sitta brevid och titta när man kan vara med? Sagt och gjort - det blev ännu ett pass. Men här började jag storkna ur rejält så det blev väldigt lugnt för min del.

Summering av en helt vanlig onsdag alltså:

Löpning: 7,6 km
Pump: 1 gång
BodyCombat: 1 gång
Core: 1 gång

På väg hem darrade gasfoten hela vägen, efter dusch på påfyllning av energi (inte chips i dag) somnade jag gott. Mmmmmm.

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Ojojoj, ingen dålig dag :)