torsdag 20 augusti 2009

Sanningen

Nu går det inte att slira på det längre. Nu kan jag inte byta dag längre. Sanningen måste fram, bära eller brista. Det är dags för avslöjande i vecka 1 av Less Fluff. *Trumvirvel*

Nåja, så högtidigt är det inte....

Summering av vecka 1 (tisdag morgon - torsdag morgon, 9 dagar)
Nej, min Less Fluff började inte bra. Har känt mig halvkonstig hela veckan, det blev vin både fredag och lördag, chips fredag, lördag, söndag och tisdag och svårt överhuvudtaget att anpassa sig i några som helst rutiner. Men någon vecka måste vara den första och jag får ge det lite tid. Jag känner att jag mår mycket bättre när jag fokuserar på att äta det kroppen behöver - inte chips i stället för middag... Träningen däremot har gått bra, det har fungerat bra att sakta men säkert trappa upp den igen och komma igång också med höstschemat.

Träning
Löpning: 44,57 km (5 gånger)
BodyPump: 2 gånger
BodyCombat: 3 gånger
Core: 1 gång
Spinning: 2 gånger
Vilodagar: 2 av 9

Resultat: - 1,6 kg

Jag är grymt nöjd! Samtidigt vet jag att det är mycket vatten som lämnar första veckan så det kommer att bil betydligt hårdare framöver....

Kommande vecka
Nu fokuserar jag på maten ännu mer än tidigare, jag ska äta bra mat och mer mat än jag gjort senaste veckan. Den här gången försöker jag också hålla min vägningsdag på torsdag morgon oavsett hur det känns....

Inga kommentarer: