torsdag 27 augusti 2009

BodyPump och en halv combat

Låter som en beställning i grillkiosken men det var min träning i går. Pumpen gick betydligt bättre den här veckan när premiärnerverna lagt sig. Nu var det bara att köra! Deltagarna peppade mig att lägga på så mycket på utfallen att jag nästan kroknade. Hade en plan att köra BodyCombat efter mitt pass men fick snällt inse efter 30 minuter att det inte fungerade. För lite energi kvar helt enkelt. Hem och lassa in spaghetti och köttfärssås i stora lass!

Resten av kvällen ägnade jag åt att lusläsa nya Fitness Magazine. Mannen konstaterade att det var ovanligt att se mig hemma i soffan redan vid halv åtta...... Hoppas det inte blir en vana.

I dag väntar kvalitetslöpning - antingen intervaller eller backe. Vi får se vad benen vill!

Inga kommentarer: