söndag 24 juni 2012

Underbara midsommarhelg

Helgen gick så fort jag hann knappt reagera förrän vi packade ihop förtältet igen. Åkte till Orsa på torsdag eftermiddag, hann med en mysjogg med dottern innan grillning och rosévin. På fredag gick jag och Mannen upp tidigt för att cykla 25 km i Orsaskogarna, gick över förväntan, kom inte ens sist! Lördag = vilodag men i dag ställde jag också klockan tidigt för att hinna ut på ett milspass innan taxiservicen drog igång. Milen blev dock dryga 16 km och kom på mig själv när jag kom hem att jag inte stannat en enda gång. För andra är det inget konstigt men jag tror ärligt talat aldrig jag har sprungit så långt utan att stanna en endaste gång. Härligt! Firade genom att hänga i TRX-repen en stund. Välkommen träningsvärk.

Nu är det kväll, har suttit utanför Brukshotellet i Värmland tre timmar då det blivit någon miss med min nyckel men nu har jag fått den och har landat på mitt rum. Välkomnar min sista hela arbetsvecka med att jobba några timmar och kika ut över en vacker sommaräng och älv.

Inga kommentarer: