måndag 11 juni 2012

Tävlingsvecka

Funderar något över förra veckan som enbart bjöd på ETT cykelpass på landsväg, hur tänkte jag då? Nåväl, ingen idé att gråta över spilld mjölk. Kom ju ut på en annan cykel åtminstone.

Den här veckan blir en uppladdningsvecka, min plan är att äta mer än vanligt och sova mer än vanligt (fast det går nog inte med tanke på att jag sovit ungefär 10 timmar varje natt nu). För övrigt ska jag skala ner på en massa måsten och också försöka planera torsdag och fredag lite bättre, fatta några beslut och sånt där.

Träning då? Jo, minst en tur blir det på racern, kanske i kväll om det inte tokregnar. Kring 4 mil. Glad om jag får till ytterligare ett pass på torsdag kväll, ett kortare. Bara för att hålla igång benen. I dag blir det BodyCombat genrep och Kettlebells. I morgon ett intervallpass löpning efter skolavslutningen, onsdag KB på lunchen, BodyCombat release på kvällen och kanske ett morgonpass löpning, torsdag kort racerpass, fredag vila och så start lördag morgon 03:00. Japp, nu kör vi!

Inga kommentarer: