torsdag 21 juni 2012

Sköning och erkännande

Satt och bläddrade i det lokala Annonsbladet och hittade ett roligt citat från Dolly Parton. Vilken härlig tjej!
Sen läste jag vidare och såg att veckans Diss handlade om mig - dvs cyklister som inte cyklar på cykelbanan utan på vägen trots att det finns en cykelbana. Till mitt försvar kan jag säga att jag bara gör det när jag cyklar racer och det är för att det går så många barnvagnar och annat där som jag inte vill köra på. Sen är cykelvägarna där jag bor fulla med småstenar och gropar som min ömtåliga racer inte tål. Så det så.
Midsommar i morgon - firade genom att dra upp min adept alldeles för tidigt ur sängen och köra sk*ten både ur mig, henne och en kompis. Så skön start på dagen med cirkelträning - 3 stationer, 4 övningar i varje, 30 sekunder på varje övning, 3 varv på varje station, 2 minuts vila. H E L T   S L U T.

Inga kommentarer: