måndag 12 september 2011

Releasevecka

Denna vecka kör vi releasevecka på gymmet. Det kom Marre på i går kväll efter mötet på gymmet. Hmmmm, visst Functional Moves är inte förrän på onsdag för mig och det har jag tränat fleeeera gånger så det borde sitta. BodyCombat har jag inte ens kikat på sedan SuperSaturday och just ja, det är ju I DAG! Fick panikplugga koreografi i går kväll och i bilen mot storstaden i morse. Hualigen! Taskig planering kallas det. Som tur är har jag "bara" två låtar i kväll.Glömde säga något viktigt i går i min tävlingsberättelse - vi kom ju faktiskt TREA i damklassen på kort distans och fick PRIS. Det ni. I och för sig var det bara tre damlag men det behöver vi inte säga något om. Så stolt över min väska, en Craft underställströja och en funktionskeps. Ska gå och stoltsera med dem hela vintern. Kanske sätter jag på ett par gamla byxor också så det inte blir kallt om rumpan.

Regnet öser ner, hösten är här så nu kör vi på riktigt!

Inga kommentarer: