tisdag 19 oktober 2010

Tankar om vasaloppet

Min PT tycker jag ska fundera på att köpa rullskidor. Inte vet jag. Ska man det? Har ingen aning om hur det funkar med rullskidor heller, har man sina "vanliga" pjäxor och stavar (fast har läst att man sätt på andra "pluttar" längst ner i alla fall)? Hur ska man köra? Hon tycker jag ska byta ut ett löppass i veckan mot rullisar. Måste nog fundera lite på det. När kommer snön, SMHI? Hur länge till kan jag köra rullisar, när kan jag köra skidor på riktigt? Många frågor och funderingar blir det....

2 kommentarer:

Carina sa...

Oj har du redan börjat fundera på det :)
Själv har jag knappt kommit över LL ännu.
Snön är på väg enligt vädergudarna om inte annat får man väl åka norrut.
Lycka till med rullskidorna!

Jessica sa...

Snön kommer inatt så om du skyndar dig ut kanske du hinner åka en vända ;)