måndag 31 mars 2014

Det är VÅÅÅÅÅR!

Nästan så jag var tvungen att skrika ut mitt vårskrik i fredags på långpasset. Såg inte bara en utan TVÅ citronfjärilar. Magiskt solsken, hyfsat lätta ben, trevligt sällskap och nära 19 km in på löparkontot för senare uttag. Katjing! Avslutade dagen med simning (eller snarare kamp mot kramp) och finmiddag med bästa daten.
Lördag - lekte färghandlare hela dagen. Fattar fortfarande inte varför det ska finnas så många olika fast lika färger och dessutom i olika glanser. Men jag vet att Bas B är utgående är i alla fall. Och i Beckers sortiment finns det ingen Bas B. Tro mig, jag har letat.

Söndag lekte jag färghandlare fast då fixade jag en tapetletardator, piffade, städade, frontade och andra coola saker man gör i en färghandel. Men när jag och Mannen tyckte att det inte längre fanns något för oss att göra drog vi ut på första cykelturen utomhus. MTB, lerigt som tusan men så skönt. Avslutade dagen med yin yoga och sen soffan resten av kvällen.
 
En typiskt bra helg! Fast i dag är jag trött som aldrig förr. Det är nog jobbigt att vara färghandlare....

Inga kommentarer: