fredag 28 mars 2014

Bicepsvänliga människokläder

Japp, köpte faktiskt en topp som är bicepsvänlig också. Bra. För i går körde jag nedanstående två pass så i dag kan jag inte gömma bicepsen i några tunna, skira, trånga människoklädesblusar.
 

Crossfit
Teknik: Hollow Rock

WOD Fight Gone Bad, 1 min/övning, 3 varv
* Boxjump
* SDHP med KB
* Knees to elbows
* Pushpress med KB
* Skridskohopp
* Vila

Par-WOD 7 min AMRAP
* 10 Hollow Rock (båda)
* 12 HRPU (totalt 12)
* 14 par-squat (hålla i varandras armar)
* 16 burpees (totalt 16)

Kettlebells
Massor med svingar och snatchar.

WOD Amrap 10 min stege 3-6-9-6-3 osv
* Marklyft med dubbla KB
* Snatch (3 per arm, 6 per arm mm)
* Armhävningar

Avslutade med DARIN - svingar i versen, burpees i refrängen

Sen dog jag lite innan jag kom hem och blev servad mat i soffan av Mannen. Ingen bild på eländet.

Inga kommentarer: