fredag 25 januari 2013

Marre testar

Müslin tog slut bara så där oväntat. Fick springa iväg på lunchen och köpa nytt och mina hungriga blick (ja, det var i går) föll på Paulúns nya Granola. Jag är helt besatt av Renée Volatires granola men den är något svåråtkomlig när man som jag bor i en liten håla. Fick bli denna i stället som jag testade i morse.

Det var ungefär samma konsistens som Renée Voltaires variant, knaprigt. Jag valde mullbär och kardemumma och det smakar väldigt mycket kardemumma kan jag säga. Det är typ det enda det smakar. Och så upplever jag det som väldigt sött (kanske därför det inte är nyckelhålsmärkt trots att det inte är något socker tillsatt). Nä, av fem möjliga kettlebells får det på sin höjd tre. Testar igen i morgon och ser om jag tycker annorlunda.

Inga kommentarer: