tisdag 1 januari 2013

2013

Avslutade (och började) året med goda vänner, middag och en massa träningsprat. I mitt obligatoriska nyårstal hade jag med både vikten av vänner och vikten att ta hand om sig själv. Och så avtvingade jag nyårslöften i träningens tecken också, här kommer sällskapets bekännelser (som nu gäller på riktigt eftersom de finns på internätet):

* Löpträna 2 gånger i veckan
* Genomföra ett triathlon i valfri distans
* Ironman Kalmar sub 13 timmar
* ÅEC soloklass sub 6 timmar
* Vätternrundan sub 15 timmar
* 20 chins

Vilket härligt gäng va?

Det sista löftet är mitt (ja, jag har ju lite andra mål också). Vet ni hur många jag klarar nu (när Mannen skruvat upp vår stång på självaste nyårsafton)? NOLL, ZERO, NULL. Pinsamt men sant. Nu ska här tränas.
Och så fick jag också två utmaningar av tjejerna - följa med på en weekend och inte gör någonting alls (hjälp????) och dyka med tuber (ännu mer hjälp???????). På tal om att ge sig ut utanför boxen.....

Inga kommentarer: