fredag 11 januari 2013

Fredagskänsla

Gårdagens Crossfit visste var den tog. Herrejösses mina BEN. Vi körde Goblet Squats med dubbla kettlebells och direkt efter utfallsgång. På konditionsdelen låg det dessutom 15 goblet squats. Död. Men så skönt!

I morse var jag på gymmet igen men tränade inte själv utan körde tester på mina starka tjejer. Och så fick de boxas en stund också. Som belöning.
I dag är det antingen vila, längdskidor eller spinning. Är ju ganska sugen på att bli helt färdig i sovummet också så det kanske bara blir inflyttning dit åtföljt av inflyttningsfest. Inte så stor fest dock för hela rummets tas i stort sett upp av dubbelsängen. Men om jag bara flyttar in ena delen av dubbelsängen och Mannen får fortsätta att sova i hallen, då får jag ju plats med en massa roliga inredningsdetaljer i stället. Får fundera på den.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och vilka tester sen... Jag känner mig dödens död, efter gårdagens monster pass & morgonens tester. Men givetvis på ett BRA sätt!! Tur vi gick belöning ;)