fredag 30 mars 2012

Fredag!

Har känt mig konstig i kroppen några dagar, trött fast jag sovit (inte trött i kroppen dock), yr när jag lagt mig ner eller ska göra någon övning på golvet. Inte lite yr heller utan så där så att hela världen snurrar. Inte trevligt alls. Därför bestämde jag mig för att strunta i spinningen/BodyStep som stod på schemat i går och bara softa.

Innan jag softade fick jag vara med de grymma tjejerna på lite innebandy. Och eftersom jag inte har någon som helst teknik/taktik, fick jag springa desto mer. Svettigt värre. Eftersom jag ändå svettat ner mig kunde jag hänga i repen en stund. Provade första programmet. Lite knixigt i vissa övningar att veta hur långa repen ska vara, en bålrotationsöving (stående) fattade jag överhuvudtaget inte hur jag skulle få ihop men annars en helt underbar träning. Sidoplanka med fötterna i repen ger en helt ny dimension av smärta. Fast på ett skönt sätt.

Nu storstaden för några möten, innan det uppföljning hos Memira för att se att ögonen sköter sig. Sen en punkfest på det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Yrsel lät inte kul, kanske kan vara kristallerna?? Hoppas det går över och att ögonen är bara bra! Sen måste jag säga att en punkfest inte lät helt fel;)! / Mari