måndag 12 mars 2012

Saker man gör när man är sjuk

1. Planerar träning. Planerar igen. Drömmer om träning. Gör om planeringen.
2. Beställer saker på nätet.
3. Läser Funbeat om och om igen. Sur över kompisarna som tränar hej vilt som om det inte fanns någon morgondag. Gråter en skvätt.
4. Letar och hittar extrema tävlingar som man nästan anmäler sig till på studs. Som här, här och här (skojar bara, eller?).
5. Planerar igen.

Så snälla någon där uppe med långt skägg - för min plånboks och mina närstående nervers skull- GÖR MIG FRISK!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Samma här...Drömde till och med om löptävling inatt. Jag slog syrran plättlätt - härlig känsla - fast jag inte är nån tävlingsmänniska ;)

Sofia - ett bättre du sa...

Haha, ja kan man inte träna själv så kan man i alla fall tänka träning och läsa om alla andra som tränar och längta en smula... Krya på dig.