lördag 7 januari 2012

Hektisk sommar!

Oj, oj, oj vilken sommar det kommar att bli inser jag precis. Läser i kapp mig på mina favoritträningsbloggar och blir så taggade så jag nästan drar på mig träningskläderna direkt och kör någon typ av multisport med löpning, skidor, MTB, racer och vad som helst bara det är träning. Häng med på min härliga planering:

Nummer 1 - Göteborgsvarvet 12:e maj
Nummer 2- Vätternrundan 15:e juni
Nummer 3 - Vansbrosimmet 8:e juli
Nummer 4- Jubileumsmarathon 14:e juli
Nummer 5 - Sälen AIM Challenge 4:e augusti?
Nummer 6 - Cykelvasan 11:e augusti
Nummer 7 - Multisport HAR 25:e augusti
Nummer 8 - Lidingöloppet 29:e september

Och så har jag funderingar på Åre Extreme Challenge också som är 30:e juni om jag hittar en lämplig polare. Hur ska alla dagar räcka till? Augusti känns halvspäckad. :)

För övrigt börjar min marathonträning med Szalkai den 16:e januari. Nu är det dags att komma i form och inte hatta så mycket som jag gjort hela oktober, november och december. Fokus, discipilin, planering, mitt motto. Alldeles strax. Ska bara njuta av känslan att vilja så mycket, att ha så mycket energi, att planera, vara tokmotiverad och sedan, sedan leverera. I LOVE IT!

Inga kommentarer: