tisdag 12 januari 2010

Vadträning pågår

Checkade in på hotellet vid jobbet och 10 minuter senare stod jag på löpbandet. Det kallar jag effektivitet! Scandic har profilerat sig som ett "hälsohotell" vilket verkligen märks, det är inte bara yta utan på riktigt. Deras sallader i shopen är helt OK, på menyn i restaurangen finns vettiga saker och deras gym, OMG, det är kärlek det....
5 km lätt distans på schemat eftersom Mäster Szalkai sagt att det är en lugn vecka. Marres vader (och ben) tyckte det var lite tråkigt så lite ös kunde man kosta på sig så här en tisdag kväll. Om jag inte fått en hostattack mitt i hade jag nog kunnat göra en riktigt bra tid. Nu blev det en halvbra men jag är nöjd!

Distans: 5 km lätt
Tid: 33 minuter
Känsla: Bra, mentalt kändes det lite jobbigt att springa i dag, vet inte varför.
Nu lite middag, bloggläsning, yttepyttelite jobb och världens bästa program MÄSTARNAS MÄSTARE som äntligen är tillbaka!

1 kommentar:

Anna sa...

Jag håller med om Scandic, de har fräscha gym som man mår bra av att vara i. Dessutom hade man blivit knäpp av att bo på hotell utan gym.