måndag 4 januari 2010

Koreografi-plugg

Nä, nu måste Marre skärpa till sig. Release av BodyCombat 42 om mindre än två veckor och jag har inte ens kollat på programmet. På torsdag (TORSDAG) kör vi en första träning på programmet. OMG. Nu är det dags att börja plugga.... Dessutom har jag lite pump att träna in också vilket jag inte heller börjat med. Så kan det gå.


I går förberedde jag mig mentalt på BC genom att gå på pass i alla fall. Kan meddela att två timmars skidåkning som följdes av två timmar i soffan under filt inte är den optimala uppladdningen. Var seg som sirap och kom inte igång förrän passet nästan var slut. Men det blev ändå träning och jag kunde sedan med gott samvete återvända till soffan och äta upp resten av dillchipsen....

Nu är vardagen äntligen tillbaka. Jag var påklädd och på jobbet vid åtta (har inte ens gått upp så tidigt på jag vet inte när) och skräpmat måste vara ett minne blott. Nu är det rutiner, planering, bra mat som gäller. Därmed basta. Och just ja, plugg av koreografi också.

Inga kommentarer: