onsdag 1 april 2009

Kvällen i bilder

Kvällen började dramatiskt med att jag inte hade något rum bokat som det var tänkt. En natt under bar himmel hann segla förbi i mitt huvud innan jag till slut fick ett rum på favorithotellet (eller rättare sagt hotellet med det bästa gymmet). In i rummet (en svit med TVÅ rum, hur lyxigt som helst, vet inte hur jag ska kunna använda båda rummen så mycket som möjligt, dessutom två BADRUM med dusch i den ena och badkar i den andra, my god!), av med kläderna och på med löparstassen. Vattenflaska + handduk, check!
Träningen, i dag backe, gick i ett nafs! Kunde ha nött bra länge till utan några som helst problem. Backar flöt på bra och jag körde på tid eftersom löpbandet är inställt på miles och jag är alldeles för oteknisk för att kunna ställa om det. Sedan njuuuuutning i badkaret (i det ENA av rummets TVÅ badrum, amazing).
Sedan middagsdags bläddrandes i den nya tidningen Aktiv träning (få tips om hur jag ska bli en bättre löpare).

Summering av dagens pass då:

Typ av pass: Backe
Distans: Ungefär 1,5 km uppvärmning, 3 km backe, 1,7 km nedvarvning
Tid: 47 minuter
Känsla: Yes, yes, yes!

Inga kommentarer: