fredag 17 april 2009

Shopping och mellis

Nu har jag åkt en vända till köpis för att hämta ut mina efterlängtade skor i rätt storlek den här gången. Nämligen elefantstorleken 9,5. Fatta vad stort det är! Kanoter på fötterna, praktiskt om det regnar på maran i maj.
Nu måste jag testa dem ordentligt, det blir långa distanser på band så att jag får känna in dem ordentligt. Längtar....


När jag ändå var på Löplabbet, bara råkade jag snegla i rea-snurran och gissa om jag blev glad när jag hittade ett Craft-linne till halva priset! Den åkte givetvis med också....




All den här shoppingen fick mig ju alldeles trött så nu har jag korkat upp min favoritmellis, chiquita med jordgubb och banan. Det är jag värd! Nu gäller det att hitta en bra förklaring till mannen varför det inte spelar någon roll vad man får från Löplabbet, bara det är rättvist i form av att man får lika många grejer. Jag fick två, han fick två. Två par vita Löplabbet-strumport.....

2 kommentarer:

Anna sa...

Två par vita löparstrumpor helt rätt och helt rättvist! Härligt med nya skor och vilket fint linne!

Marre sa...

Mannen var faktiskt ganska nöjd, han måste vara puckad eller helt otroligt kär i mig... ;-)